Totalul afișărilor de pagină

acasa

vineri, 30 ianuarie 2015

Cărțile anului meu…..(2014)


Cărțile anului meu…..(2014)

 
În 2014 am citit mai puțin, dar totuși am citit. E greu sa faci un top cu cele mai frumoase și interesante cărți. Mă uit înapoi la anul meu (2014) printre cărți și încerc să fac un top 10.


AUTOR
CARTE
EDITURA
NOTA
 F.M.Dostoievski
 Fații Karamazov
 Polirom
11
 F.M.Dostoievski
 Idiotul
 Adevarul holding
10
 Radu Tudoran
 Fiul risipitor
 ART
9
 Harriet Beecher - Stowe
 Coliba unchiului Tom
 Adevarul holding
8
 James Fenimore Cooper
 Ultimul mohican
 Adevarul holding
7
 Jane Austen
 Rațiune și simțire
 Leda Clasic
6
 Eowyn Ivey
 Copila de zăpadă
 Polirom
5
 Gabriel Garcia Marquez
 Unnveac de singurătate
 Rao
4
 Jamie King
 111 teorii ale conspirației
 Litera
3
 N.Steinhardt
 Dăruind vei dobândi
 Polirom
2


O mulţime de cărţi bune, mult timp pentru citit şi o grămadă de surprize şi poveşti. Ceea ce vă doresc şi vouă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu