Totalul afișărilor de pagină

acasa

duminică, 1 februarie 2015

Radu Tudoran, Fiul Risipitor


”- Am să te ţin aşa! N-am să-ţi mai dau drumul, niciodată. Nici nu mai ştiu dacă te iubesc. Poate că nu; poate te urăsc, dar când eşti lângă mine, e bine. Nu se poate altfel; tu eşti bărbatul meu!”

 “- N-ai dormit?
- Nu.
- Ce-ai făcut?
- Te-am iubit.”
 
 “Mă amăgesc. Poate toată viaţa n-am făcut decât să mă amăgesc. Şi tu ai să fii cea mai grea amăgire a mea.”
 
“Primul ceai, prima sărutare, prima întâmplare de dragoste, toate sunt la fel: nu poţi niciodată să le simţi gustul.” 

“- De ce razi?
- Fiindcă sunt proastă și fiindcă înnebunesc după fiecare cuvânt al tău! Boala pe care o dai tu nu se vindecă niciodată. Și febra ta ține tot timpul. Vrei sa mai știi și altceva? M-ai aruncat în drum și te-ai întors dupa doi ani, și sunt înnebunită după tine. Și dacă ai să mă arunci și ai să te întorci după o sută de ani, tot am să te urmez. Mor după tine și te urăsc, și aștept să-mi faci ceva rău. (Parcă era beată. Își duse mâna la frunte, râzând.) O, nu! Să nu te iei după mine. Nu vreau să sufăr din nou! Lasă-mă să mă întremez!”

 “Tine-mă aici cât vrei, și când nu mă mai vrei, spune-mi să mă duc”

 ”- Am să te ţin aşa! N-am să-ţi mai dau drumul, niciodată. Nici nu mai ştiu dacă te iubesc. Poate că nu; poate te urăsc, dar când eşti lângă mine, e bine. Nu se poate altfel; tu eşti bărbatul meu!”
 
Radu Tudoran, Fiul Risipitor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu