Totalul afișărilor de pagină

acasa

duminică, 8 martie 2015

Scrisoare pentru mama


Scrisoare pentru mama

Iartă-mă pentru  momente în care ți-am înșelat așteptările și pentru atunci când te-am dezamăgit.

Iartă-mă pentru că am fost de prea multe ori încăpățânată. Ți-am greșit atât de mult și știu că vorbele mele aruncate la nervi te-au rănit.

Nu știu dacă ți-am mărturisit vreodată cât de mult te admir. Îți admir puterea, determinarea, demnitatea, simplitatea, felul cum iubești, cum crezi, cum speri. Îți admir puterea de a ierta și voința de a nu te da bătută.

Iartă-mă și îți  mulțumesc pentru tot ce mi-ai dăruit. Pentru copilăria frumoasă și liniștită, pentru exemplul pozitiv pe care mi l-ai oferit, pentru răbdare și înțelepciune.
Dintre toate mamele din lume TU ești cea mai bună mamă! Iartă-mă, îți mulțumesc și te iubesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu